|
1. juli blir det åpning Seljord Kunstforening sin Sommerutstilling "Naturen i Oss", som BiT i år har plukket ut kunstnerne til.
Og samme dag skal vi ha et seminar! Seminaret vil ta utgangspunkt i boken «Kampen om Kunsten» av Mariken Lauvstad, som innleder dagen med en presentasjon av boken sin. Videre følger en samtale mellom Lauvstad og Vibeke Frost Andersen, før deltakerne inviteres til en workshop med gruppesamtaler om BiT sin rolle fremover, og om kunstnerkår og kunstpolitikk i Telemark. Seminaret starter klokken 13:00. Utstillingen er åpen fra klokken 11, men selve åpningsarrangementet er klokken 18:00. På seminaret blir det også snitter og kaffe, mens senere på kvelden blir det servert grøt. Vi gleder oss til en fabelaktig sommerdag i Seljord, og håper å se mange av dere der! Inngangsbillett til utstilling og progra: kr 150 Seminaret er gratis for medlemmer av BiT. Comments are closed.
|
Arkiv
May 2026
Kategorier |
RSS Feed